1. Czy w butiku przy ul. Długa 8/14 w Warszawie można zobaczyć wszystkie produkty?

Tak, w butiku dostępne są wszystkie produkty marki baby d’Oro.

  1. Jak działa usługa Lista życzeń?

Czas oczekiwania na nadejście Maleństwa to czas na kompletowanie wyprawki i urządzanie pokoiku dziecięcego. Dzięki liście życzeń możesz wybrać interesujące Cię produkty lub stworzyć listę prezentów na modne w ostatnich czasach spotkania w stylu „Baby Shower". Wybrane produkty zostaną umieszczone na Liście życzeń, którą następnie możesz wydrukować lub przesłać na swój adres e-mail.

  1. W jaki sposób dostarczane są meble?

Meble dostarczamy jedynie transportem indywidualnym z uwagi na bezpieczeństwo mebli. Nie realizujemy transportów doładunkowych i paletowych. Koszt transportu wyceniany jest indywidualnie w oparciu o lokalizację dostawy, nie uwzględniając wielkości ładunku. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za wniesienie mebla na miejsce docelowe (bez względu na piętro czy brak windy), rozpakowanie oraz skręcenie

  1. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów?

Odbiór osobisty możliwy jest jedynie w przypadku zakupu akcesoriów, w butiku w Warszawie przy ul. Długa 8/14. Nie ma możliwości odbioru osobistego mebli.

  1. W jakich kolorach dostępne są meble?

Linia Monte Carlo występuje w kolorze białym i szarym, pozostałe linie w kolorze białym. Istnieje możliwość zamówienia ich w kolorze szarym, jednak koszt wzrasta wówczas o 20% ceny podstawowej.

ZOBACZ OFERTĘ MEBLI

  1. Czy w sklepie baby d’Oro można dokonać zakupu na raty?

Tak, istnie możliwość zakupów ratalnych przez usługę raty PayU.

  1. Jakie są terminy realizacji zamówień?

Akcesoria wysyłane są w przeciągu 48h od otrzymania płatności. Zamówienia na meble, meble tapicerowane wykonywane na indywidualne zamówienie klienta realizowane są w przeciągu 21 dni roboczych. Dywany wysyłane są w przeciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania płatności. Czas realizacji zamówień na zasłony, rolety i lambrekiny ustalany jest indywidualnie.

  1. Czy produkty na indywidualne zamówienie podlegają zwrotom?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o prawach konsumenta ( Dz.U. z 2014 r., poz. 827) produkty wykonane na indywidualne zamówienie konsumenta nie podlegają zwrotom. 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl